Δίωρη διακοπή- αποχή εργασιών την Τετάρτη 10-12-2025  (09.00-11.00) και Γενική Συνέλευση.

Το Δ. Σ. του ΣΔΥΘ κηρύσσει δίωρη διακοπή- αποχή εργασιών την Τετάρτη 10-12-2025  (09.00-11.00).

Καλούμε τους συναδέλφους σε Γενική Συνέλευση, ώρα 09:00 στην αιθ.301  στον τρίτο όροφο.

Η μαζική συμμετοχή σας είναι απαραίτητη διότι πρέπει να γίνει σε όλους σαφές ότι:

1. Το ωράριο του γραμματέα είναι αδιαπραγμάτευτο

2. Οι δικαστικοί υπάλληλοι της Θεσσαλονίκης απαιτούν την πλήρη κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων διότι η εντατικοποίηση της εργασίας μας έχει ξεπεράσει το όρια αντοχής μας.

Στη Γ.Σ. θα γίνει ενημέρωση για τα αποτελέσματα του συνεδρίου της Ομοσπονδίας.

Shopping Basket